BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 9. juni 2009

Svenskehandel

Svenskehandel var på programmet først i dag! Kjøpte masse mat ( mest kjøtt ) og tittet i butikker. Det nye senteret har åpnet nå, og det er sinnsykt stort..but me like ^^ Så etter en lang handletur dro jeg hjem for å slappe av, før jeg dro ut igjen for å møte Caroline :) Hun satt så fint på benken like ved blokka her og røyka noe iherdig..hehe.. ;) Vi gikk en tur på Storbyen, hvor jeg handlet litt div til leiligheten og hun fikk slukke tørsten sin ;P Stakkars Caroline hadde ikke drukket annet enn en kopp te og ikke spist noenting, og når jeg møtte henne var kl 17:15.. :-S

Etter en tur i byen og litt gåing ( vi startet ''gådaten'' i dag ) og startet lett..hehe.., så dro vi hjem til meg for å slappe av og se på filmen Patrik 1,5 :) Den er bare kjempefin!! Morsom, trist, engasjerende og rett og slett bare søt :) ANBEFALER alle å se den filmen!! :)
Kl åtte dro Caroline hjem, og litt før ni kom Marcus til meg, og vi så på Frustrerte Fruer sammen ;)

Nå sitter jeg og koper i senga, og tenker på å se på en episode av SmallWille Sesong 8, som jeg har på dataen :)

1 kommentarer:

Caroline sa...

Jepp, vi starta lett ja!! xD
Må få sett det nye senteret snart jeg også, nå som "alle" hsr det ;)
Den salaten så sinnsyk god ut!! :O
Klem <3