BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 2. juni 2009

My very first time!


Hei =) Da prøver jeg meg som blogger for aller første gang. Men, et sted må man jo begynne! Så let`s get on with it ;)

I dag var den store dagen, da Borgarsyssel skulle åpne for sommersesongen, og ikke minst så skulle utstillingen Gay Kids åpnes :) Marcus og jeg møttes og gikk sammen til museèt for å hjelpe til før den store kvelden. Vi bærte bord og stoler, vasket osv. Så begynte folk å komme. Det kom kanskje rundt 50stk, men det er ikke til å klage på :) Det ble holdt taler av diverse peepz, men talen Karita Bekkemellem hadde var skikkelig sterk! Hadde øyeblikk hvor jeg strevde for å holde tårene inne..! Etter talene og Karita hadde åpnet utstillingen, kunne folk kjøpe lodd ( av Marcus og meg ) hvor de kunne vinne Gay Kids-boka, eller fribillet til oppsetningen av ''Sverdet''. Jeg kjøpte lodd og håpet på å vinne fribillet ( siden jeg har Gay Kids-boka ), men vant ikke.. Ellers kunne folk gå rundt å se på utstillingen, kjøpe mat, drikke og få et gratis kakestykke :) Så var det en gratis minikonsert med en lokal kjendis ( Erik Andrè Hvidtsten ). Var kjempefint! :)

Har altså hat en kjempefin dag! :) Også rakk jeg hjem til Frustrerte Fruer!!!! ;)

Her ser du noen bilder fra utstillingen. Homofile barn, er som alle andre barn!

2 kommentarer:

Caroline sa...

velkommen :D
Morro!!! <3

Kim sa...

TAKK! <3