BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 7. juni 2009

6 & 7 Juni

Her kommer et noe sent innlegg, men har en god grunn for det ;P

6 Juni: Halv et/et var Marcus og jeg på Borgarsyssel museèum i Sarpsborg og rigget opp en liten stand foran GayKids utstillingen. Vi hadde med div brosjyrer og buttons fra LLH og SkU. Var dessverre ikke mange som kom bort, men noen tittet på utstillingen. Folk er vel redde/usikre, så det ble mer til at de tittet fra avstand. Men det var litt forventet. Satt der i tre timer før vi tuslet til meg for å slappe av litt og vente på at gjestene skulle komme. For det var på tide for en liten grillfest! :) Det vil si, i mitt hode så tenkte jeg liten og koselig grillfest, men i praksis ble hverandaen full, og da mener jeg FULL! Var ikke plass til et eneste menneske til :P Men, koselig var det jo alikevel..hehe :) Og apropo full..jeg hadde min lille time hvor jeg var ''høyt der opp'', men Camilla var i farta hele kvelden! Her sparte man ikke på dråpene..hehe!! Vi tømte en flaske Sourze ( grønn epledrink..nam nam ), en flaske Bacardi Razz, Litt sitrondrink, shoots og div.. :P Er ikke rart i at man ikke klarte å følge ''linja'' da kanskje..?..hehe! Caroline fløy rundt å tok bilder og filmet..meg ikke se bra ut på bilder å sånt..tro meg, jeg er egentlig slank og skikkelig sprek altså..haha! Ble foresten kjent med en fyr som heter Joakim også på festen. Veldig koselig gutt! :) Festen var offesielt over 03:30.. Da hadde alle gått, og jeg var sliten og trøtt som fyyyy :P

Marcus på standen :)
Marcus, Camilla og Caroline :)
Daniel ( Normal ) Helge ( Lufter tunga )
Joakim og Marì :) Kos gutt og jente!
Det ble tomt :P

7 Juni: 10:30 sto jeg opp, og var laaangt fra uthvilt, men har man lovet noe så må man holde det, og i dette tilfelle var det å stå stand noen timer til den siste dagen som det var SmaalensMarken. Litt over tolv var Marcus, Joakim og jeg framme på Borgarsyssel..men vi kunne like gjerne sovet noen timer til hjemme..det begynte å regne og tordne når vi hadde fått satt opp standen igjen.. :( Så vi tok en liten runde og tittet, før vi pakket sammen og dro hvert til vårt. Joakim hjem til seg, Marcus dro avgårde med Onkelen sin, og jeg ble hentet av bestemoren min. Vi dro hjem til henne, bestefar og lille hunden vår Tara :D Fikk middag og slappet litt av der før jeg ble kjørt hjem til meg selv..vet, jeg er litt bortskjemt :P Men er ikke hver dag altså..jeg lover!! ;P Så nå ligger jeg rett ut i sofaen og hviler mer. Tok på kreftene den festen!

Søte Tara vår =)

I morgen kommer lillesøsteren min Rakel og moren min på besøk. Rakel får se hvordan jeg har det i leiligheten her i byen for aller første gang, så det blir moro :)

Stay tuned...

2 kommentarer:

Caroline sa...

det var morro i går ja :D
Men fy faen, jeg er utslitt, og jeg drakk ikke en gang!! xD
Så koselg med besøk av mamman og lillesøsteren din =D
Klem <3

Kim sa...

Ja, det var moro =) Gleder meg til å se Rakel igjen..verdens beste søster :)

Klem<3