BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 4. juni 2009

NY MOBIL!


I dag har jeg vært med bestemoren min på El-Kjøp igjen :P Men i dag handlet vi, faktisk! Hehe.. Hun kjøpte seg en bærbar pc, og jeg en ny mobil :D Er så deilig med noe nytt nå, og mobilen virker bra! :) En Sony Ericsson W980i ble det. Så hentet vi broren min, som ble med meg hjem for å se den ''nye'' leiligheten jeg har flyttet inn i ( ehmm..for 6mnd siden.. ) Deretter handlet vi mat, og besøkte mamma og lille pusen Sami :) Vakker katt!!! ::) Nå sitter jeg hjemme igjen, og skal bare slappe av og kope med noe mat foran tven ;) Ps! Gleder meg til grillfesten til lørdag! ;D

3 kommentarer:

Caroline sa...

Den var stilig :D
Jeg å gleder meg til Lørdag,
hamburger!! ;D
Haha, Ole leta etter deg i sta!! xD
Skjønnte ingen ting når han ringte, var i barnehagefest jeg :p
Klem <3

Caroline sa...

ps. savner Sami <'3

Kim sa...

Tnx! Masse digg mat og digge venner ;) hehe.. Ja, han leta vist..kniis..

Klem<3