BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 3. juni 2009

FriskIs & Coladans!

I dag har jeg vært en tur på El-Kjøp for å se på mobil :) Skal kjøpe meg en ny en til uka. Det trengs! Var også en tur i butikken for å handle inn til middag i dag. Det ble pasta med urtesaus og svinefilè! Yammy!! :)

Sånn i tre tiden fikk jeg besøk av den søte lille bitchen min, Caroline..haha ;) Er så moro å finne på ting med henne! Hun lærte meg litt her inne på bloggen ( jeg følte meg helt idiot..hehe.. ) Så nå har jeg grunnkunnskapen her inne hvertfall.. ;) Ellers spiste vi sånn gooood FriskIs og snakket om alt og ingenting..og jo, Caroline prøvde på sånn ''cola-dans'' *intern*, men det gikk ikke så bra ;P Vi har også lagt en slagplan for å komme i bedre aktivitet. Vi skal møtes 3 ganger i uka for å gå tur sammen i minst en time! Alt det andre holder jeg for meg selv, men sommeren 2010 er jeg 20-30kg lettere :) Vi kommer til å bli så fine! Folk kommer til å glaaane seg i hjel..haha ;P

Nå sitter jeg og slapper av foran tven, og det blir det nok til resten av kvelden også, før jeg laller :P

Til neste gang..bubye! =)


1 kommentarer:

Caroline sa...

<3 FRISKIS <3
Har kjøpt en 10pk til i dag jeg! xD
hahah, syns coladansen min var rå jeg *LOL* xD
Men neste gang skal den bli bra og bli videblogg!! xD *LER*
Håper du kosa deg med god mat og lost i går =D
Klem <3