BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 26. februar 2010

syk..

Nå ligger jeg i senga og er syk.. Er helt hoven og vond i halsen, og kroppen er helt utafor.. Typisk det når jeg hadde tenkt å bli med Ole og familien til Sverige i dag, og på konsert i kveld for å se bestefaren min synge.. Men men, lita man får gjort med det nå!

Hadde foresten en morsom dag i går :-) Var på biltur med Kristin og Caroline ;-) Først kjørte vi til el kjøp hvor Kristin skulla ha seg lader til mobilen i bilen :-P Det tok bare 37min...mhm..''bare''!! Så Caroline og jeg satt i bilen og ventet og ventet og kjedet vettet av oss! Men som vi sa til Kristin, vi er glad i deg for det ;-P Etter el kjøp kjørte vi til TAM hvor vi tittet og hilste på dyrene, såå søte =) Og papegøyen der er bare skjønn! Ga oss gaver å greier vettu, hehe..han la små frø i hendene våres ;-P Så ville vi brått hente ilderen til Caroline ( lille søte Vanja ) og kjøre mer biltur med henne :-) Vi kjørte til Ise, igjennom Varteig og til Rakkestad. Da kom jeg brått på søskenbarnet mitt som bor der, og som jeg ikke har sett på nesten 2år! ( inte bra inte.. ) Men han var i Halden hos dama, så da kjørte vi til Halden :-P Vi kjørte til et sted hvor vi kunne lufte Vanja og hunden deres Kiwo. Kiwo syntes jo det var så moro med lille Vanja og var helt i hundre til tider..utrolig søtt :-)

Etter Halden kjørte vi hjem til Sarpsborg igjen, hvor Kristin og Caroline kjøpte seg noe å spise, for så å kjøre Caroline, så meg hjem. Var hjemme ca 00:30, så det var en lang dag ja! Men en veldig fin dag :-)

Men nå må jeg legge med nedpå igjen..

Later!