BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 26. februar 2010

Jeg har blitt utfordret av Caroline :)

Skriv 5 ord/setninger under hver av de 20 kategoriene som beskriver deg eller det du liker.
Deretter utfordrer du andre til å gjøre det samme!
Det er ikke lov å fjerne kategorier eller legge til nye..

MEG:
jeg er en helt ok kokk.
dyreelsker.
et totalt ordensmenneske.
Ustabil.
og en god venn (håper jeg).


DRØMMER:
Eget småbruk.
Og ha et ''walk in closet'' med masse klær.
Vinne i lotto.
Bli slank på en sunn måte.
Få et godt liv med masse lykke uten beskymringer og psykiske uting.


MINNER:
Dagen jeg henta Tara <3
November 1999, mitt første møte med lillesøsteren min Rakel <3
Dagen jeg hentet Sabrina <3
Når jeg ''kom ut'' for familien.
Når jeg fikk beskjed at pappa var død :`(
STEDER:
Sarpsborg.
Oslo.
Rovinj i Kroatia.
Hytta på Karlsøya i Ullerøy.
Gøteborg.
HOBBYER:
Dataspill.
Musikk.
Reise.
Dyr.
Internett.
DYR:
Hund.
Hest.
Delfin.
Katt.
Fisk.

MAT:
Gresk salat.
Kylling salat.
Mousaka.
Taco.
Kylling Tandorri.
DRIKKE:
Fanta.
Snapple.
Cola.
Sjokolademelk.
Isvann med sitron.
GODTERI:
Smash.
Popcorn.
Stratos.
Kvikklunsj.
Smågodt.
BAND:
Har
ingen
spesielle
jeg
liker.
SKUESPILLERE:
Er.
dårlig.
på.
navn.
der.
SANGERE:
Bjørn Johan Muri.
Lady Gaga.
Donkey Boy.
Rihanna.
Owl City.
FILMER:
Drageløperen.
Twilight.
Pirates Of The Carrebian.
Step Mom.
Blodsbånd.
NETTSIDER:
Gaysir.
Facebook.
Sparta.no.
Bloggsider.
Hjemmesiden min.
BØKER/BLADER:
Jeg.
er.
dårlig.
til.
å lese bøker.
SPILL:
Nintendo DS.
Nettspill.
Monopol.
Singstar.
Andre kort og brettspill.
TV:
Frustrerte fruer.
Greys anatomi.
Medium.
True Blood.
Cougar Town.
NØDVENDIGE TING:
Mobilen.
Data.
Hund.
Familien.
Vennene.
UVANER:
Bite negler.
Humørsvingninger til tider.
Negative tanker om meg selv.
Litt for mange bjørnetjenester.
Drikker for mye brus.
Jeg utfodrer ;
?,
?,
?,
?,
& ?.

1 kommentarer:

Caroline sa...

hihi, bra du tok den ;D