BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 14. februar 2010

Kjærlighetens dag..


Da er ''kjærlighetens dag'' her igjen, og mange skal ut for å spise, på kino..pluss pluss pluss.. :-P Det er ikke så alt for mange i Norge som er noe fan av denne dagen, men jeg synes det er en fin dag egentlig. Så lenge man har en å dele den med da, så klart. Er dessverre ikke alle som har det. Jeg skal selv ut å spise i dag, men tviler på om det blir noe kino..vil heller se en film hjemme og bare sløve i sofaen. Det er litt mer kos syns jeg, og mer privat :-P

Skjenner jeg ikke er heeeelt klar i toppen i dag heller.. En del pga ''ting og tang'' og en del pga festen i går. En fest som begynte mildt sagt dårlig!! Var en fyr der som bare var rar og dust..men stakkarn var jo fra ''blærum'' da x-P Heldigvis så dro han etterhvert, og festen løftet seg noe, hehe ^^ Litt senere kom det en gjeng andre folk, og de var sånn helt ok :-P Et par av de kunne man også se litt på, haha!! Camilla var foresten kjeeeempeeeefull..noe som ikke er noe nytt! Der gikk det i mange rare ord, bevegelser, småflørt og ja en ulykke eller to..som feks å helle et fullt glass med sprit over meg så det lukta noe helt jævlig av!!!! Tror du at det var godt å fa av seg den skjorta når jeg kom hjem eller?? :-P Så skal jeg gi terningkast, sånn som de gjør på 4 stjerners middag og de type programmene, så vil jeg strekke meg til en 3èr..sorry Camilla.. Men neste gang dropper vi de som er sånn rare at det setter en demper på det som er før en får begynt skikkelig, også samler vi gjengen som kan skape liv og positivitet, så skal jeg legge på tre prikker til på den terningen ;)

0 kommentarer: