BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 25. februar 2010

Color Fantasy!


Da er jeg hjemme i Sarpsborg igjen etter å ha vært på tur med Color Fantasy mellom Oslo og Kiel :-) Et utrolig fint skip med en veldig fin og kul handlegate! Shoppet ikke så mye, men koste meg masse med show og det som var, og bodde på en kjempefin suite =) Og hadde gratis minibar på suiten begge veier ^^ I Kiel kjøpte jeg meg litt smått og billige ting og tang :-P Det som var litt moro, var når jeg så en lepomade med colasmak! Måtte bare ha den da vettu ;-P Og når jeg kom på båten og ''studerte'' den litt, så fant jeg ut at det stod '' Made in Sarpsborg, Norway''..litt kult dah! x-P Særlig når jeg aldri før har sett en sånn type før :-P


Når jeg kom hjem fra turen i går, så var jeg sterkt redusert!!! Var så trøtt og utafor som det går an å få blitt..skulle tro jeg hadde festet hardt t/r :-P Men jeg har kun drukket 4 drinker, og jeg tåler da mer enn som så!


0 kommentarer: